Nastava se odvija u dve smene. Posebni termini predviđeni su za mentorsku i individualnu nastavu.
Mentorski oblik nastave odvija se radi savladavanja redovnog gradiva, ali i zbog potrebe za proširivanjem znanja i umeća. Proširuju se znanja stečena na časovima redovne nastave iz oblasti za koje učenici pokazuju posebno interesovanje.
Dodatno se radi, individualno ili u manjim grupama, sa učenicima koji prevazilaze određeni nivo znanja i sa učenicima koji imaju teškoće u učenju. Time se smanjuje vreme samostalnog rada van škole, a dodatni privatni časovi postaju suvišni.
Prednost naše škole je i u fleksibilnosti u organizaciji rada prilagođavanjem posebnim potrebama učenika u nastavi, npr. aktivnim sportistima i učenicima koji su opravdano duže odsustvovali sa nastave.
Nastavu realizuju iskusni i dobro obučeni nastavnici koji su
osposobljeni da primenjuju savremene nastavne metode i da dinamičnim i
interaktivnim načinom rada ostvare visok stepen transfera znanja i veština.
Maksimalna posvećenost i briga o učenicima obezbeđena je
time što su svi predmetni nastavnici, školski psiholog, kao i uprava škole,
aktivno uključeni u praćenje razvoja i ličnog napretka učenika.
Nastavu izvodi 15 nastavnika koji su u stalnom radnom odnosu
u školi.
Saradnja sa raditeljima je kontinuirana i posebno je važna u funkcionisanju rada naše škole. Ona se ostvaruje ličnim kontaktima sa roditeljima, telefonom i na redovnim roditeljskim sastancima.
Direktna, otvorena i sadržajna komunikacija koju uspostavljamo i na kojoj insistiramo omogućava nam da sve probleme u postizanju rezultata i ponašanju učenika uočavamo na vreme i zajednički rešavamo.
Vreme i okolnosti u kojima naša deca odrastaju su puni iskušenja i izazova, zato roditelji i škola treba da zajedno, promišljeno i koordinirano deluju.
Po završetku školovanja koje traje četiri godine, učenici stiču pravo upisa na odgovarajući fakultet u zemlji ili inostranstvu, u skladu sa obrazovnim sistemom Republike Srbije.